PrzepisNaBiznes.pl Porady biznesowe
Baza wiedzy

Jak zarabiać na usługach IT bez dużej inwestycji?

Do dyspozycji firm decydujących się na sprzedaż usług IT pozostają dwa kanały dystrybucji – dealerski lub resellerski. Rozpoczynając współpracę z dostawcą warto jednak zwrócić uwagę na...
Więcej…

Telepraca a prawo pracy

W mobilnym świecie otwartych szans i sieci społecznych pracownicy wielu zawodów nie chcą być uwiązani do biurek. Telepraca może być bardzo korzystna – jeśli prowadzi się ją zgodnie z...
Więcej…

Skuteczna komunikacja z inwestorami – inspirujące przykłady

Komunikacja korporacyjna w Polsce to dziedzina wciąż młoda, wciąż rozwijająca się, wciąż poszukująca skutecznych rozwiązań. W dobie globalnego internetu, gdy dostęp do publicznych...
Więcej…

PROGRESS – sposób na wsparcie przedsiębiorców

Program unijny PROGRESS został ustanowiony po to, by wspierać realizację celów UE w następujących dziedzinach: zatrudnienie, sprawy społeczne oraz równość szans. Środki z tego programu...
Więcej…

Inspiracja z branży gastronomicznej – jak zarządzać cenami

Branża gastronomiczna jest równie trudna do ogarnięcia jak multiproduktowe korporacje dóbr szybkozbywalnych. I tu, i tam specjaliści od finansów i marketingu stawiają czoło tysiącom...
Więcej…

Jak zarobić na zakupach grupowych?

Zakupy za 25% ceny? Zabiegi spa o wartości 2 tys. zł za jedyne 500 zł, weekendowy pobyt w luksusowym hotelu za niecałe 400 zł lub kolacja dla dwojga tania jak barszcz? Takie przysłowiowe kąski...
Więcej…

Rozwój firmy czyli realizacja unijnych projektów rok w rok

Dla wielu firm, ich właścicieli, menedżerów i pracowników, realizacja jednego projektu z wykorzystaniem środków unijnych jest świetną okazją do wzmocnienia pozycji na rynku. Kilka firm...
Więcej…

4 metody korzystania z dowodów w perswazyjnej sprzedaży

Perswazja to jeden z rodzajów prezentowania informacji. Jej celem jest przedstawienie w pozytywnym świetle działania, zagadnienia, postępowania, tak aby słuchacz wykonał, pomyślał lub wybrał...
Więcej…

Dziesięć sposobów jak udoskonalić obsługę klienta

Jakość obsługi klienta jest kwestią decydującą w procesie budowania dobrego imienia i solidnej pozycji firmy na rynku. To, jak traktujesz swoich klientów i z jakim nastawieniem do nich...
Więcej…

Skuteczne zarządzanie zespołem – więcej niż codzienne obowiązki

Sercem zespołu nie są pojedynczy ludzie. Gdyby chodziło o pojedyncze osoby, to słuchalibyśmy płyt perkusistów-solistów, wirtuozi gitary nie mieliby dźwiękowego tła podtrzymującego ich...
Więcej…

Zarządzanie finansami poprzez budżety zadaniowe

Budżet zadaniowy to jeszcze jedno podejście do zarządzania finansami i zarządzania pracownikami. ...
Więcej…


Strona 4 z 42

Wniosek urlopowy   HRnest   Program do urlopów - elektroniczne wnioski urlopowe   Program do rozliczania delegacji   Zarządzanie czasem pracy