PrzepisNaBiznes.pl Artykuły, wywiady Master of Selection - selekcja sprzętu i usług

Master of Selection - selekcja sprzętu i usług

AddThis Social Bookmark Button

Rozmowa z Łukaszem Kacprowiczem, założycielem firmy Master of Selection.

M.J.: Skąd wziął się pomysł na założenie tego typu przedsiębiorstwa?

Łukasz Kacprowicz: Z obserwacji tego, co się dzieje wokół i z pasji doradzania. Nie od razu zdecydowałem, żeby działać za darmo, ale chciałem stworzyć coś unikalnego, co uczyniłoby codzienność mniej stresującą.



Zauważyłem, że poważne zakupy, oprócz dawania przyjemności, potrafią przynieść sporo rozczarowania. Zawsze istnieje ryzyko, że kupiony przez nas np. komputer czy telewizor, jest słabej jakości, lub że sprzedawca zawyżył cenę, a do tego mogą pojawić się problemy z gwarancją i serwisowaniem. Poza tym wybór często zajmuje dużo czasu, który można by np. spędzić z rodziną czy rozwijając swoje zainteresowania.

To samo dotyczy poszukiwania specjalistów. Nie wszyscy są uczciwi i godni zaufania. W „Master of Selection” wyszukujemy najlepszych ofert zupełnie za darmo, kierując się nie samą ceną, ale przede wszystkim jakością i opłacalnością dla klienta.  

Jak poradziliście sobie z wszelkiego rodzaju formalnościami w początkowej fazie istnienia firmy?

Miałem to szczęście że w Płocku istnieje inkubator przedsiębiorczości. Pomysł został tam przyjęty i dzięki temu możemy działać od początku bez obaw o formalności.

Jak pozyskaliście pierwszego klienta?

Dzięki naszym ogłoszeniom, pozycjonowaniu strony i informowaniu o naszych usługach na forach internetowych. Spotkało się to z zainteresowaniem, ale jednocześnie z brakiem zaufania, ponieważ klient musiał zapłacić za coś, z czym do tej pory się nie zetknął. Dlatego od początku tego roku uczyniliśmy nasze usługi darmowymi, co pozwoli bez ryzyka wypróbować naszą skuteczność i zdobyć kolejnych klientów.

Co wyróżnia firmę Master of Selection na rynku?

W tej chwili działają już inne, zautomatyzowane serwisy szukające, czy przedstawiające opinie. Skupiają się one wyłącznie na cenie produktu, co nie pozwala ocenić, czy sklep wystawiający swój produkt po bardzo niskiej cenie, nie robi tego, by oszukać klienta. Potwierdzają to liczne przypadki urywania kontaktu ze sklepem po zapłacie lub dostarczeniu uszkodzonej paczki, po bardzo długim terminie.

W „Master of Selection” podstawą są specjaliści, z którymi współpracujemy. To oni wyszukują oferty i sprawdzają sklep pod kątem uczciwości. W większości zleceń wystarcza do tego sam internet. Wybieramy jedną, lub 2 oferty najbardziej opłacalne, z których klient będzie zadowolony. Podajemy wszelkie dostępne dane nie tylko wybranego sprzętu, ale też sklepu oraz serwisu. Dzięki temu nasz klient może bez obaw pójść do sklepu po wybrany model, lub zamówić go w sklepie internetowym. 

Skąd czerpiecie wiedzę o produktach i jaką dajecie klientom gwarancję, że Wasz wybór jest najlepszy?

Nasi współpracownicy interesują się swoimi działami. Zarabiają często na swoich pasjach, dlatego mają zawsze najświeższe informacje ze swoich dziedzin i wiedzą, co warto polecić, a od czego trzymać się z daleka.

Nie ponosimy odpowiedzialności za wybór dokonany przez klienta, jednak zapewniamy właściwe informacje, bo go dokonać i staramy się, aby nasza selekcja była jak najbardziej precyzyjna. 



 

Pomysły na biznes


Wniosek urlopowy