Marketing

ABC Reklamy w Internecie cz.1 - Internet – dobre miejsce na reklamę

Dynamiczny rozwój Internetu w ostatnich latach spowodował, że obecnie jest on jednym z kluczowych mediów na całym świecie. Również reklamodawcy, w tym i ci z...

Więcej…

Przepis na product placement w Internecie

Dane z 2010 roku pokazują, że w Polsce działa ok. 120 tysięcy sklepów spożywczych, a te oferujące produkty z branży FMCG statystyczny Kowalski odwiedza średnio co drugi dzień. Nie dziwi więc, że przybywa też pomysłów na reklamę w tej branży - już teraz specjaliści mówią o przenoszeniu product placement z telewizji do polskich portali kulinarnych.

Więcej…

Copywriting w Internecie. Elementy skutecznego tekstu elektronicznego

Profesjonalne pisanie tekstów dla Internetu jest sztuką. Należy się tu kierować zgoła odmiennymi zasadami niż przy pisaniu tekstów w wersji papierowej. Internetowy tekst powinien być zwięzły, rzeczowy, jasny i przejrzysty. O tym, czy odbiorca się nim zainteresuje, zadecyduje atrakcyjny tytuł oraz lead.

Więcej…

Jak wywołać efekt "Wow" w kampanii marketingowej?

Wielu przedsiębiorców nie dostrzega potencjału, jaki kryje się w e-mail i mobile marketing uznając szanse powodzenia takiej kampanii za równe zeru. I wcale się nie mylą, bo dzisiejszy odbiorca oczekuje czegoś więcej niż tylko suchego newslettera z nowościami produktowymi. Zatem jak zaplanować kampanię, aby wywołać efekt "Wow", a nie "Spam"?

Więcej…

Marketing 65+

Marketerzy w coraz większym stopniu zwracają uwagę na seniorów jako atrakcyjną grupę konsumentów. Firmy prześcigają się w pomysłach na biznes, oferując produkty i usługi nowego typu lub też nadając tym starym nowy wymiar. Jednak seniorzy, jako specyficzna grupa odbiorców, charakteryzują się właściwym jej sposobem odbioru treści serwowanych przez marketerów.

Więcej…


Strona 5 z 17

Wniosek urlopowy   HRnest   Program do urlopów - elektroniczne wnioski urlopowe   Program do rozliczania delegacji   Zarządzanie czasem pracy