Jakie haso reklamowe dziaa silniej ni najbardziej znane haso reklamowe? - PrzepisNaBiznes.pl - Franczyza, pomysły na biznes, biznes plan

Jakie haso reklamowe dziaa silniej?
fot. Fotolia.com

Jedne z najsilniej dziaajcych nagwkw w tytuach, reklamach i korespondencji to wszystkie nagwki zaczynajce si od sowa „jak”.

„Jak zdoby przyjaci i zjedna sobie ludzi” to tytu jednej z klasycznych ksiek, ktrej autorem jest Dale Carnegie, na temat motywacji i zmiany osobistej. Ksika od chwili swojej premiery w 1937 roku znajduje si nieustannie na rnych listach bestsellerw.

Ludzie, oglnie rzecz biorc, interesuj si wszystkim tym, czego opis zaczyna si od sowa „jak”.

Istnieje mnstwo przykadw skutecznych reklam opartych na tym schemacie i rwnie duo ksiek, ktre promowano korzystajc z tego wanie wzorca.

Wzorzec ten, sta si na tyle popularny w Stanach Zjednoczonych, e w ksigarniach istniej specjalne dziay o nazwie „how to…”, czyli dziay, gdzie prezentowane s poradniki, ktrych nagwki zaczynaj si od sowa „jak”.

Charles Givens, milioner i specjalista od zarzdzania finansami planowa rozpoczcie kampanii reklamowej, jednego ze swoich produktw.

Na jego yczenie stworzono dwa tytuy i przetestowano je wrd potencjalnych klientw.

Oto one:

Jak zosta milionerem, powicajc na to jedynie 5 minut tygodniowo?

oraz

Jeli znajdziesz 5 minut w cigu tygodnia to gwarantuj Ci zaskakujce wyniki finansowe

Ktry nagwek wygra?

Wygra drugi i to wygra znacznie.

Dlaczego?

Prawdopodobnie, dlatego, e pierwszy tytu brzmi troch nieprawdopodobnie a nawet robi wraenie, jakiego kolejnego cudownego systemu produkujcego bogaczy.
Zwr uwag, e ludzie nadal mieli ochot czyta drugi nagwek, mimo tego, e by duszy.

Ten nagwek dziaa na nastpujcej zasadzie:

Jeli (tutaj umie co, co stanowi dla czytelnika bardzo niewielki wysiek)
to (tutaj wstaw znaczc korzy, jaka jest moliwa).

Praktycznie kady znajdzie z atwoci 5 minut w cigu tygodnia i praktycznie kadego interesuje osiganie zaskakujcych wynikw finansowych.

Oto, jak mona zastosowa ten schemat:



 

Wniosek urlopowy